The Life of Avlo

En röntgensjuksköterskas tankar om livet, universum och allting.

Idétorka i Hollywood?

Publicerad 2008-04-09 17:17:49 i Film

Läste precis vilka filmer vi har att vänta på biograferna i sommar och tyvärr verkar inte idéerna flöda på andra sidan Atlanten direkt. Desperata försök att tjäna pengar på 20-år gamla biosuccéer eller bara idétorka, vad vet jag. Sommaren har i alla fall följande titlar att bjuda på: Star Wars, Indiana Jones, Batman, Mumien, Hulken... känns det igen? Biofantast som jag är måste jag dock erkänna att jag kommer stå först i kön till premiären av flertalet av dessa filmer, sorgligt men sant. Jag menar, vem vill inte se en 66-årig Harrison Ford dra på sig skinnjackan och hatten igen? Men störst i sommar bli helt klart denna film. I sex år har vi väntat, och nu äntligen får vi se Mulder och Scully på bioduken igen! Liten produktion jämfört med den tidigare Fight The Future, men de lovar ändå en film i sann X Files-anda. Oroväckande är dock att jag fortfarande inte har sett något premiärdatum för Sverige än...

image13

DN

Läs även andra bloggar om 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Avlo

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela