The Life of Avlo

En röntgensjuksköterskas tankar om livet, universum och allting.

Läsare

Publicerad 2008-08-05 19:43:13 i Allmänt

Har tydligen fått besökare från lite överallt i världen till den här bloggen, kul tycker jag. Vad jag tycker är extra kul är att jag har en läsare i Uruguay som återkommer lite då och då, undrar vem det kan vara. Så vitt jag vet är det ingen i släkten där borta som kan svenska, så det är ju ett kul sammanträffande att den är någon annan bland 3 miljoner uruguayaner som läser bloggen.

Bland andra lite mer udda besök finns Förenade Arabemiraten, Kanada och "EU", vilket land nu det räknas som.

För övrigt är det 12 grader och blåsigt ute, vart tog sommaren vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Avlo

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela