The Life of Avlo

En röntgensjuksköterskas tankar om livet, universum och allting.

Sommar i Kronoberg

Publicerad 2008-08-04 12:28:56 i Allmänt

Ledig från jobbet idag, skönt. Vaknar, rullar upp gardinerna, och vad möts jag av?



Regn, vad annars? Jag bor ju trots allt i Växjö.

Aftonbladet:
"Ett kraftigt lågtryck rör sig i dag in över Skåne och under dagen fortsätter det upp över Götaland och Svealand. Där kan det komma att falla cirka 100 millimeter regn under dagen. Det är främst Kronobergs län som ska ta skydd under paraplyet."

Jävla fan.

AB, DN, SvD

Andra bloggar om: , ,

Kommentarer

Postat av: Lt.Ottergård

Publicerad 2008-08-04 13:04:50

alvosmurfen! sluta gnäll och på med regnstället=)

Postat av: Freddan

Publicerad 2008-08-04 14:26:31

WOW!! som fan så var den ju kanon!!! jag kännermmig riktigt nöjd faktiskt 4/5 i betyg! ser grymt mycket fram emot drectors cut dvd:n som kommer sen denn film var ju tyvärr pg-13 markerad

Postat av: Nicke

Publicerad 2008-08-04 17:10:40

Hej..var är bilden tagen.. känner inte igen mig :-)

Postat av: Freddan

Publicerad 2008-08-04 18:41:34

här är länke till intervjun med mr spotnitz en av skaparna till arkiv x http://www.darkhorizons.com/news08/080804e.php



vad det gäller betyget så är det klart det är lite tråkigt speciellt när man inte jsälv hller med och man vill att filmen ska göra bra ifrån sig men den hade tyligen fått 4/5 i betyg av svenska dagbladet :D så det var ju inte helt fy skam :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-05 10:51:08

Haha! Jag ´cyklade hem i skiten, gissa om jag blev dyngsur

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Avlo

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela