The Life of Avlo

En röntgensjuksköterskas tankar om livet, universum och allting.

En verktygsväskas äventyr

Publicerad 2008-12-08 18:50:14 i Allmänt

Är det någon mer än jag som tycker att följande rubrik är hysteriskt kul? 

 

 

 

..troligtvis inte. Själv tycker jag dock att hela grejen är sjukt kul. Först är det en astronaut som klantar till det och tappar väskan under en rymdpromenad. Nu, ett antal dagar senare, sitter ett antal människor runt om på jorden och spanar upp mot himlen och ser denna väska svisha förbi på sin färd runt jorden. Alltid härligt med folk som har udda fritidsaktiviteter. Hade jag vetat hur hade jag lätt spanat efter den själv... Jag menar, hur ofta ser man en verktygsväska flyga över himlen?

 

Nu, tillbaka till plugget. Anatomiseminarium imorn, tenta på fredag i akutsjukvård. 

 

 DN23

 

Andra om: ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Avlo

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela