The Life of Avlo

En röntgensjuksköterskas tankar om livet, universum och allting.

Konsumera mera

Publicerad 2008-11-27 19:06:55 i Allmänt

Vill bara säga att...

...snart är det jul och jag tycker att jag har varit utomordentligt snäll i år, dessutom har jag ätit min spenat var dag...


61 skivor, med alla 9 säsonger plus båda långfilmerna.
Vill ha!




Vill ha ännu mera!

Jag vet, det är lite pinsamt. Men det var kärlek vid första ögonkastet. Synd bara att boxen säljs i Australien, kostar en mindre förmögenhet och att den förmögenheten kommer bli ännu fetare med fraktkostnaden över land och hav hela vägen från Australien...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , X Files.

Kommentarer

Postat av: Jesper

Publicerad 2008-11-27 19:42:17

Tss, då ska du se kvinnofängelseboxen.

http://www.megastore.se/template/next,Product.vm?itemid=1928894



179 discar. 692 avsnitt.

Postat av: Alvaro

Publicerad 2008-11-27 20:24:15

Shit, 179 discar, för 13239:- (!!!) Bisarrt, fullständigt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Avlo

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela