The Life of Avlo

En röntgensjuksköterskas tankar om livet, universum och allting.

Big Comedy!

Publicerad 2009-04-17 18:51:33 i Allmänt

 

från smp.se

 

Gårdagskvällen började med kårstyrelsemöte, ett möte som visade sig bli det längsta någonsin, typ. Dock inte för oss. En timme, ett plumt och löjligt påhopp, samt en diskussion om en VSF-motion senare så drog jag och Hannah oss vidare till konserthuset i Växjö för att se Big Comedy. Lennie Norman, Johan Rheborg, David Batra, Petra Mede, Henrik Schyffert, Peter Wahlbeck, och Johan Glans stod på scen och skapade en härligt skruvad kväll med allt från under-bältet-sex-humor till roligare funderingar kring ängsliga föräldrar med Batra och dialekter med Glans. Främst var det kul att se dessa människor på riktigt som jag tidigare bara sett på tv. Lite kort var det dock kan jag tycka när det trots allt var hela sju komiker som var med. Mer Glans, Batra och Schyffert hade inte skadat.

 

AB1, AB2, Smp

Om:

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-04-19 20:32:30

Där satt jag fast i sju timmar medan ni hade roligt.. Det är väl faktiskt ren vett att man om man lämnat in en motion också sitter kvar på hela mötet.. eller vänta nu. ;)

Postat av: Sara

Publicerad 2009-04-19 20:33:40

Jag hade föresten David Batras morsa som lågstadielärare. Undrar om han baserade sina änsliga föräldrarskämt på henne.. Hm..

Postat av: Alvaro

Publicerad 2009-04-19 20:43:05

Haha, ja. Kan ju kännas på sin plats att man föreslår någon form av KS-policy i så fall, annars är det bara gnäll och skitsnack.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Avlo

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela