The Life of Avlo

En röntgensjuksköterskas tankar om livet, universum och allting.

Framtiden

Publicerad 2009-02-20 19:02:37 i Allmänt

Idag fick jag ett jobb... ...och en bostad. Fan inte illa alltså. Var ju på anställningsintervju på Södersjukhuset i slutet av januari och tydligen gjorde jag bra ifrån mig. Igår ringde nämligen han som intervjuade mig och sa att jag gärna fick börja jobba på SöS om jag ville. Tänkte på saken en halv dag och ringde tillbaka idag och tackade ja. Till saken hör också att jag får en personalbostad som jag får hyra under sex månader tills jag hittar något annat boende, vem hade trott att jag skulle få min första stockholmslägenhet på Södermalm? Inte jag i alla fall.

 

 

Så, 5:e juni smäller det och jag tar examen som röntgensjuksköterska. Tre dagar senare, den 8:e, är det tänkt att jag sak börja jobba på Södersjukhuset. Full rulle med andra ord, men spännande!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-02-20 19:27:52

Grattis, grattis, grattis! Du vet att jag kommer våldgästa dig sen när Hammarby ska spela någon viktig match eller jag har möte med SSU/S-studenter eftersom deras kontor ligger på söder ;)...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Avlo

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela