The Life of Avlo

En röntgensjuksköterskas tankar om livet, universum och allting.

Dansande Matt

Publicerad 2009-01-25 10:25:24 i Allmänt

Jag älskar Youtube, där finns allt. Har en diger lista med favoritklipp innehållandes allt från schyssta låtar, minnesvärda ögonblick från sportens värld, roliga klipp m.m. Men det finns en video som är fullständigt outstandning, jag bara älskar den. Skaparen, Matt, har gjort en grej av att åka till boktavligt talat jordens alla hörn och dansa sin märkliga dans framför kameran. Han gör bara det, inget annat. Ett företag hittade hans egenkomponerade video och frågade om han ville, på deras bekostnad, åka världen runt och dansa framför kamreran. Sagt och gjort, har reste iväg 6 månader genom 39 länder och 7 kontinenter och dansade, dansade och dansade. Videon lades ut på nätet och mail från jordens alla hörn började strömma in till hans inbox. Då frågade han företaget igen om han fick göra om samma resa för att denna gång dansa med sina "fans", det fick han, och resultatet kan du se nedan.

 

 

Den gamla bekanta res-abstinensen gör sig påmind när jag ser detta.. Håll ögonen på snubben efter 1:29 som står ovanför l:et i "England". Stabila människor det finns.

 

Nu ska jag återgå till mina artiklar om klaustrofobi i samband med magnetkameraundersökningar. Vetenskapsteori... yeehaa.

Kommentarer

Postat av: Vippe

Publicerad 2009-01-26 08:56:30

Varför är den videon megafin?

Postat av: Alvaro

Publicerad 2009-01-26 14:42:56

Varför den är megafin, vad menas?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Avlo

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela