The Life of Avlo

En röntgensjuksköterskas tankar om livet, universum och allting.

Tricolorer bråkar i Uruguay

Publicerad 2008-11-19 19:27:32 i Sport

 

Ibland går det hett till inom sporten. Idag kan man på Aftonbladet.se se ett videoklipp från Uruguay där supportrar drabbar samman, mitt på planen bland alla spelare, efter att det ena laget förlorat med 1-0 och därmed förlorat sin topplacering i ligan. Tyvärr råkar de supportrar som startade det hela och det förlorande laget vara det lag som jag håller närmast hjärtat. Trist. 

 

 

Sen måste jag bara säga att jag just nu läser en monsterkurs i akutmedicin, så om folk undrar varför bloggen för närvarande vilar så är det därför.

 

Andra om: , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Avlo

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela