The Life of Avlo

En röntgensjuksköterskas tankar om livet, universum och allting.

Star pilots vs. Top Gun

Publicerad 2009-03-07 23:45:22 i Allmänt

Ja. Jag tittade på "Andra chansen" ikväll.
Ja. Jag äger ett exemplar av Top Gun.
Ja. Jag tycker filmen är sevärd...
Jag är ingen dålig människa för det.

Men.. var det bara jag som tyckte att Star pilots låt hade passat bra som soundtrack till ovan nämnda film? Inte nog med att sångaren och B-skådisen Val Kilmer ("Iceman" i Top Gun) var läskigt lika, låten kändes dessutom som klippt och skuren för den inoljade Beach volleyball-scenen i filmen. Haha, sjukt. Låten var för övrigt ganska kass, men filmen är bra.




AB 2 3,DN 2,SvD

Kommentarer

Postat av: Lasse

Publicerad 2009-03-08 08:25:43

Låten stinker. Vilken spekulation. Hoppas den snart glöms bort.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-08 13:38:18

DUM POJKE! Det är inte okej att se Melodifestivalen

Postat av: Sara

Publicerad 2009-03-15 23:22:38

Lyssna inte på Viktor! Älska Melodifestivalen- älska Johan Becker! Han är ett bättre mumintroll än Reinfeldt! Becker for president!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Avlo

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela