The Life of Avlo

En röntgensjuksköterskas tankar om livet, universum och allting.

En bland alla andra

Publicerad 2007-12-08 14:34:09 i Allmänt

Nu har jag gjort det som många andra sedan länge redan har gjort, skaffat en blogg. Bättre sent än aldrig. Men nu har jag i alla fall en plats att skriva av mig om allt märkligt som händer i världen. Det tror jag nämligen behövs, att fler människor verkligen säger vad de annars bara sitter hemma och trycker på. Vi får se hur det går. Om det inte är så att bloggen glöms bort efter en vecka så kan nog allt möjligt dyka upp här. Lite politik, lite plugg, lite vardagsdramatik och säkerligen en stor dos kritik, sarkasm, ironi och humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Avlo

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela