The Life of Avlo

En röntgensjuksköterskas tankar om livet, universum och allting.

Att flyga

Publicerad 2008-04-20 22:53:35 i Resor

Läs detta i Aftonbladet om vad folk har försökt ta med sig på flygplan. Raketgevär! Vad tänkte människan?? Det är väl självklart att det ska checkas in istället! ;-)

Angående detta hittade jag följande mycket pedagogiska anvisning på Kastrup igår.

image22

Synd, jag som verkligen hade funderat på att ta med mig min katapult och min "animal human killer" till Paris i sommar. Taskigt.

Kommentarer

Postat av: Christer

Publicerad 2008-04-21 14:55:16

Fin liten anvisning du såg på kastrup, men hittar vi raketgevär på den listan?

Nej minsann!

Det ser ut som de är stenhårda vid incheckningen på Gardemoen

Postat av: Viktor

Publicerad 2008-04-22 09:52:24

Jag tror det går under firearms :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Avlo

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela