The Life of Avlo

En röntgensjuksköterskas tankar om livet, universum och allting.

Mamma mia!

Publicerad 2008-07-23 17:53:39 i Film


Igår var jag på bio igen, denna gång med Hannah. Föreställningen för kvällen blev musikalen Mamma Mia, är normalt sett inte så mycket för musikaler men denna var faktiskt riktigt bra tycker jag. Fantastisk musik och en i övrigt härlig må-bra-film fylld av vackra vyer över Grekland och Medelhavet. Pierce Brosnan, Stellan Skarsgård och Colin Firth har väl inte direkt de bästa sångrösterna i världen, men det var inget som störde då deras skådespelarkollegor sjöng desto bättre. Kul att se var också Björn och Bennys snabba cameoframträdanden, de kunde väl inte låta bli antar jag.
 
Bokade idag biljetterna till nya Arkiv X-filmen också som till min stora glädje ska visas redan den 31:a juli och inte den 1:a augusti som det först var sagt. Mycket bio har det blivit den här sommaren, tacka regnet och åskan för det. Fler filmer blir det också, ikväll står Kung Fu Panda på schemat och längre fram väntar The Dark Knight.

Andra bloggar om: ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Avlo

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela