The Life of Avlo

En röntgensjuksköterskas tankar om livet, universum och allting.

We will not go down...

Publicerad 2009-01-10 19:31:07 i Politik



Stora demostrationer runt om i världen idag, upp emot 12 000 i Stockholm, fantastiskt! Jag önskar att jag hade varit där. Jag undrar bara... var någonstan går det ut tusentals människor för att ropa slagord för Israel? Kanske i Israel, annars vet jag inte... Det säger väl en del om hur världen ser på massakern som pågår i Gaza. Tänk bara om politikerna hade vågat lyssna på folket...

Hörde för övrigt att Israel bombat Gazas internationella
fotbollsarena sönder och samman. Känns skönt
att Israel väljer sina militära mål med omsorg.
Jävla idioter.


DN
2SvDAB
Bilder: Anna Westers blogg

läs även på Bloggvänstern
om dagens demonstrationer

 , ,

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-01-10 20:09:25

http://sydsvenskan.se/danmark/article404776/Dansk-demonstrationbrfor-Israels-agerande.html



Där var iaf 300 stycken proisraeler

Postat av: jdi-y

Publicerad 2009-01-10 23:19:04

http://jdi-y.blogspot.com/2009/01/mnsklighet-efterlyses.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Avlo

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela